وبلاگ

بهترین دانشگاه های کشور لهستان

بهترین دانشگاه_های کشور لهستان - وبسایت مهاجرت آسان

دانشگاه های کشور لهستان : کشور لهستان یکی از کشورهای اروپایی است که امکانات بی‌نظیری در ان قرار دارد. این کشور به دلیل فرهنگ علمی مردمانش و تجارت عالی با سایر کشورها می‌تواند محل مناسبی برای ادامه تحصیل باشد. اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که متقاضی اخذ پدیرش تحصیلی در اروپا هستید، بهتر است تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. سطح آموزش در این کشور بالا است و دانشگاه‌ها و موسسات مختلفی را برای پذیرش دانشجویان ایجاد شده است. علاوه بر این، هزینه شهریه نیز مناسب است. به همین دلیل لهستان در بسیاری از مواقع مقصدی برای داوطلبان مهاجرت تحصیلی است. در ادامه قصد داریم درخصوص بهترین دانشگاه لهستان سخن بگوییم.

سطح آموزش و زندگی در کشور لهستان

کشور لهستان محل مناسبی برای زندگی و تحصیل است. می‌توان با وجود هزینه‌های مناسب، خرج تحصیل و یک زندگی تک نفره را در کشور لهستان بدست آورد. با وجود اینکه کشور لهستان یک کشور اروپایی است، اما معمولاً برای تقویت زبان انگلیسی دانشجویان بین المللی، بیش از صدها دوره در مقطع فوق لیسانس برگزار می شود. لهستان کشوری تاریخی و جذاب است که معمولا دانشجویان بین المللی خواستار تحصیل در آن هستند. در ادامه برخی از دانشگاه‌های معروف کشور لهستان را معرفی می‌کنیم.

 

دانشگاه جاژیلونیان

این دانشگاه با قدمت بالاتر از ۵۰۰ سال، یکی از بهترین دانشگاه لهستان است. از سال ۱۳۶۴ به مدت ۶۵۰ سال است که این دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرده است و از آن زمان تا کنون نخبه‌های بسیاری با فعالیت‌های علمی فوق‌العاده از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند. این دانشگاه به شکل یک موسسه عالی و از نوع دولتی میباشد. تعداد کل معلمانی که در حال حاضر در دانشگاه جاژیلونیان در حال اموزش هستند، حدوداً به ۴ هزار نفر می‌رسد. در حدود پانصد نفر با سمت استاد و با تجربه عالی در این دانشگاه تدریس می‌کنند. این دانشگاه به طور معمول هر سال دارای امتیاز و مقام‌های مختلفی از سمت سایر کشورها و دانشگاه ‌ها می‌شود. تعداد رشته‌های این دانشگاه بسیار زیاد است و در حدود ۱۰۰ رشته دانشگاهی وجود دارد که داوطلبان می‌توانند برای تحصیل در آن اقدام کنند. سطح آموزش علمی در این دانشگاه بسیار بالا است و در حدود پانزده دانشکده در ان وجود دارد.

دانشگاه ورشو

دانشگاه ورشو و نه تنها در کشور لهستان بلکه در اروپای مرکزی نیز جزو برترین دانشگاه‌ها به شمار می‌آید. علاوه بر این، خوشبختانه این دانشگاه جزو برترین دانشگاه‌های دنیا نیز هست. آموزش در این دانشگاه فوق‌العاده است. دانشجویان می‌توانند با کیفیت بالایی در این دانشگاه آموزش ببینند و مراتب عالی را طی کنند. اساتید این دانشگاه بسیار با تجربه و با تدبیر هستند و می‌توانند در پیمودن راه موفقیت به دانشجویان کمک کنند‌. طبق یک بررسی که در دنیا انجام گرفته است، دانشگاه ورشو بهترین آموزش را در سطح کارشناسی ارشد ارائه می‌دهد. مراکز پژوهشی این دانشگاه توانسته‌اند نتایج بسیار عالی را در اختیار دانشجویان قرار بدهند و رتبه بین المللی این دانشگاه را در سطح جهان بالاتر ببرند. تعداد پرسنل دانشگاه به چهار هزار نفر هم می‌رسد یا دانشجویان ان در حدود پنجاه هزار نفر هستند.

 

دانشگاه وروکلاو

یکی دیگر از بهترین دانشگاه های کشور لهستان دانشگاه وروکلاو است. یکی دیگر از دانشگاه‌هایی که در حدود چند سال پیش ساخته شد و شروع به توسعه علم و آموزش کرد‌، دانشگاه وروکلاو است. این دانشگاه تاریخی در ناحیه سیلیسا قرار دارد و تعداد کل دانشجویان ان به بیست و شش هزار نفر هم می‌رسد. به دلیل اینکه دانشگاه وروکلاو اهمیت زیادی برای پژوهش و تحقیق علمی قائل است، باعث شده است که حدود ۹ نفر از فارغ التحصیلان این دانشگاه جایزه نوبل را دریافت کنند. خوشبختانه دانشجویان مقاطع بالاتر مثل دانشجویان دکترا که نزدیک به ۱۵۰۰ نفر هستند، می‌توانند در برخی از دانشکده‌های این دانشگاه تدریس کرده و به توسعه علم و پژوهش بپردازند.

دانشگاه ادام میکیویچ

در منطقه پوزناج لهستان دانشگاهی وجود دارد که نام آن میکیویچ است. نام این دانشگاه از نام یک شاعر که اشعار عاشقانه می‌سرود و در همین شهر زندگی می‌کرد، گرفته شده است. این دانشگاه قدمت زیادی ندارد و در حدود سال ۱۹۱۹ تاسیس شد. این دانشگاه برای تحصیل در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجویان را پشتیبانی می‌کند. معمولاً دروس این رشته‌ها در مقطع کارشناسی به سه زبان تدریس می‌شوند که این سه زبان شامل لهستانی، آلمانی و انگلیسی هستند. این دانشگاه برای انجام پژوهش‌های علمی در مقطع دکترا به دانشجویان بهای زیادی می‌دهد.

سخن پایانی

کشور لهستان مرکز مناسبی برای پژوهش و تحقیق است. بسیاری از دانشگاه‌ های این کشور از انجام پروژه‌های علمی استقبال می‌کنند. نخبه‌های کشور لهستان زیاد هستند. اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که خواستار تحصیل در کشور لهستان است،  می‌توانید برای مشاوره رایگان پذیرش تحصیلی از مجموعه easyemigrate کمک بگیرید. در این مقاله سعی کردیم تا شما را با بهترین دانشگاه لهستان آشنا سازیم.

بهترین دانشگاه_های کشور لهستان - وبسایت مهاجرت آسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *